2013. március 23., szombat

Múzeumpedagógia foglalkozás a Kolostorok kincse kiállításhoz













Kedden két kandós osztályt (11. E és 9. E) is el tudtam vinni a Cifrapalota Kolostorok kincse kiállítására, illetve sikerült lebeszélnem és megszerveznem számukra múzeumpedagógiai foglalkozást is. Csütörtökön pedig a 10. E is el tudott menni, igaz őket nem én kísértem, hanem az osztályfőnökük. Bencsik Orsolya ügyesen összeállított Kincskeresés című foglalkozása még a 11-dikeseket is lekötötte, sőt én azt láttam, hogy még lelkesebbek voltak, mint az én saját osztályom, a fiatalabb 9-dikesek.












A Kolostorok kincse című "interaktív" kiállítás megtekintése után 3 csoportra bontva versenyeztek a diákok, különböző érdekes feladatokban. Azért tettem idézőjelbe az interaktív jelzőt, mert jelenleg csak a középső teremben működik a kivetítő, amely egy kocka forgatásával a középkori kolostor képét vetíti ki. A harmadik teremben csak az üres fehérség látható a falon, pedig még júniusig tart a kiállítás!
Mivel túl sűrűn nem tudom elhozni a diákokat, szerettem volna, ha megnézik honfoglalás kori leleteket is és az emeleten az angyalos biennálét is, de ezeket tényleg csak "átfutva" tudtuk megnézni, az idő hiányában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése