2018. január 21., vasárnap

2018/3. hét - Január harmadik hete

Ez a hét az orvoshoz járásról szólt. Zömében Sanyival az állatorvoshoz, de Anyukámmal kapcsolatban is történt orvosi látogatás. Kiállításlátogatás nem volt, de volt egy irodalmi-zenei est, egy Városszépítős beszélgetős program és egy workshop! Ja, és egy interjú, ami talán a jövő héten olvasható, akkor majd megírom, hogy hol.

Hétfőn este az Újkollégiumba mentünk, mert Ittzés Kata (egykori Ézi-s kolléganőm) jóvoltából értesültünk egy Arany - Kodály balladaestről. Hegedős D. Géza rendezte a Színművészeti Egyetem és a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem hallgatóinak műsorát. Jól szerkesztett est volt, élveztük!
Kifelé a a lépcsőházról készítettem néhány fotót, mert nagyon szerettem ezt a léápcsőházat attól kezdtev, hogy hajdanán itt tanítottam (1988-1990). Még 1999-ben elkészült egy szitanyomat-sorozat az újkollégium belső tereinek felhasználásával.











Szerda este a Kodály Intézetbe mentem, itt a Kecskeméti Városszépítő Egyesület szervezett egy programot, ahol a Kodály Intézet fejlesztéséről, felújításáról és bővítéséről hallhattunk egy beszámolót. Amikor kiköltözikmajd a Kada Szakgimnázium, megkezdődik a bővítés. Ott lesz majd a hallgatók szállása és a koncertterem. A mai, agykori kolostor épületet is felújítják, ez továbbra is a tanítás és a hivatali helyiségeknek lesz fenntartva. Terveket még nem láttunk, most folyik a tervező(k) kiválasztása.











Szombaton reggel fél 10-re Péter elvitt a Hosszú utca 28-ba, az Artésiá Műhelybe, ahol most kezdődött a három foglalkozásból álló bútorfestéses tanfolyam. Már nagyon vártam. Kicsit elhúzódott, mert sokat beszélt az elején Edit, de kellett is ennyi elmélet. Az én deszkáim kicsit visszafogottra sikeredtek a színhasználatom miatt, de legalább kipróbáltak a különböző technikákat. Tetszett! Azon töröm a fejem, mit kellene átfesti idehaza a tanultak alapján.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése