2018. január 7., vasárnap

Évértékelés - évtervezés 2017/2018

Kb. 15 éve minden évben vagy december végén, vagy január első napjaiban leírtam egy A/4-es lapra, hogy mit értem el az előző évben és mit várok a következőtől. Mikor osztályfőnök voltam, először a Bolyai János Gimnáziumban, az első januári osztályfőnöki órán leírattam a diákokkal is ezt. Nem mondom, hogy mindenki boldog volt a dologtól, de voltak néhányan, akik annyira megszokták ezt a 4 év alatt, hogy mikor már végeztek, akkor is elkülték nekem az évértékelőjüket és meg nekik a magamét.
Már nem emlékszem pontosan, hogy mikor, de jó pár éve, hogy megakadt a szemem a neten a YearCompass füzetecskéjén, amit kinyomtattam és aztán ebben is leírtam az adott év értékelését és terveit, de még maradt a folyamatos szöveg az A/4-es lapon is. Másokat is megajándékoztam egy-egy ilyen füzettel. Tavaly már nagyon nehezen írtam le a lapra a dolgokat, idén meg se próbáltam. Most már csak a füzetecskét töltöm ki. Sőt, ezt most kétszer is kitöltöttem, itthon is és egy kisebb csoportban, amit a trendalelkés Pajkó Andi szervezett a Koch Borházba. A remek társaság inspiráló volt és egy kis segítséget adott a kitöltéshez, illetve a dolgok átgondolásához.











Nézzünk néhány számot, ami az ART Brigádot illeti. Alkotó tevékenység: 13 rézkarc, 15 festmény (ez nem túl sok, de Édesapám halála kissé visszavetette az alkotókedvemet), 2 önálló kiállítás (2 cikk jelent meg rólam ezzel kapcsolatban és a KTV-én egy riport), 11 csoportos kiállítás, ebből 2 határontúli helyszínen. Én magam képtelen vagyok összeszámolni, hogy hány kiállítást néztem meg. Ez főleg annak köszönhető, hogy a tavalyi tanévben volt szabadnapon és ezeken a napokon sokszor utaztam Budapestre kiállításokat nézni. Jártam kétszer Bécsben, egy hétvégét Nagybányán töltöttem, egy másikat Milánóban, illetve annak környékén, de Szegeden, Hódmezővásárhelyen, Pécsen és környékén is voltam a férjemmel. Az utazások mindig nagyon inspirálóak számomra. Idehaza Tapolca környékén töltöttem le pár napot a férjemmel, a Bakonyban pedig túráztam szintén pár napot a barátnőimmel. Nekem a túrázás útvonalát is úgy kell összeállítani, hogy legyen valami művészti, kulturális látnivaló is, hogy legyen a gyalogláson, erdőn kívül számomra is valami érdekes.
2017-ben a városházás tusrajzommal egy öko-füzetet jelentettünk meg, és szép új keretekkel jelentünk meg a Hírös Héten a Kézműves vásáron.
Az Instagramon is aktivizáltam magam, a mellékelt képen szereplő 9 bejegyzés kapta a legtöbb megtekintést. Viszont a blogot kissé elhanyagoltam, bevallom! Belefáradtam, már nem voltam olyan lelkes és aktív, mint pár éve. Ezen megpróbálok változtatni. 2017-ben havonta átlagban kb. 400 látogatója volt a blognak, ami sokkal kevesebb, mint mikor gyakrabban írtam és több helyen is kiposztoltam, akkor 3000 volt a látogatók száma havonta. A legnépszerűbb bejegyzésem a 2017-es évben az augusztusi kiállításomról szóló beszámoló volt. 
Ezennel lezárom a 2017-es évet és az új évre, az új céljaimra koncentrálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése