2018. január 28., vasárnap

2018/4. - Január negyedik hete

Ez a hét az iskolai félévzárásról szólt, így alig történt emlétésre való dolog, ami a művészi munkát vagy befogadást illeti.
Két dolgot azért érdemes megemléteni. Az első, hogy csütörtökön 12 órától a Cirókások kijöttek a suliba, az Így volt című előadással, ami egy beszélgetős jellegű darab. Az én osztályomon kívül a 11/E-sek voltak ott. Szereetem a Cirókások előadásait. Eddig mindig jól fogadták a diákok is, mikor látták azokat. Ez az Így volt előadás egy kicsit arra világít rá, hogy ugyanazt a történetet el lehet így is, úgy is mondani és totál más lesz a tartalma. A diákok irányíthatták a színészeket. Végső mondanivaló pedig, hogy ne ítélj elsőre! Én nem láttam túl aktívnak a diákokat, de állítólag rendben voltak. Szerintem, nagyon hasznosak ezek az előadások. Én nem fotóztam, ezeket a képeket a netről vettem, de nem ez a színésznő játszotta nálunk a csábító csaj szerepét, hanem Dobó Enikő.









Szombat este a lányom meghozta a Magyar Fórum legfrissebb számát, aminek a közepén ott a kétoldalas cikk rólam. (Erről írtam a múlt heti bejegyzésben!) Az interjút Medvecky Attila készítette, szerintem ez elég korrekt lett. Ám a fotóm mellett az szerepel, hogy azt Bogdándy Ferenc készítette. Összekevérték! Ezt a fotót, ami egy családi kiránduláson készült a férjem fotózta, de egy másikat is küldtem, hogy majd válasszanak, ami a hiros.hu-n jelent meg és azt fotózta Bogdándy! Tiszta égő! Nem is mertem reklámozni ezt a cikket, egyrészt a fotós elírás miatt, de amiatt sem, mert ez egy olyan jobboldali lap, aminek az egyéb cikkeivel egyáltalán nem tudok azonosulni. Egyébként írtak még Csíkszentmihályi Róbert kiállításáról, ami meg tök jó. Kíváncsi voltam, hogy hányan olvassák el maguktól ezt az újságot és esetleg jeleznek vissza, hogy látták a cikket velem! Tíz nappal a megjelenés után, még senki sem jelzett nekem, hogy olvasta volna!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése