2017. február 23., csütörtök

Mozgalmas csütörtök

Ehhez a csütörtökhöz már két bejegyzés is kapcsolódott és most itt a harmadik, azaz tényleg mozgalmas volt.
A TEKÁ-ból a Bozsó Gyűjteménybe mentem át, már 15 órára ott voltam, de a diákok fél 4-re jöttek, addig megvacsoráztam (egész napra vittem magammal kaját). A 11. grafika szakelméletes diákokkal néztük meg a Szépség és a reklám című kiállítást Kovács Ági vezetésével. A kiállítás szépen összefoglalta és megmutatta a 20. század első öt évtizedének alkalmazott grafikai trendjét és ennek segítségével a női szerepek és külső változását is.










Ezután a Hírös Agórába mentem, ahol egy előadás kezdődött a Nagybányai Művésztelep felújításáról, amit két nagybányai tartott. Nagyon klassz és modern lesz, 3 millió euróban kerül, ami nem EU-s pénz, hanem teljes egészében Nagybánya városa állja. Bővül is a telep, így lesz arra lehetőség, hogy más országokból is fogadjanak művészeket. Visszahozták a Nagybányán kiállított KKK-s munkákat és hoztak katalógust is.










Magamhoz vettem az előadás után a Budapestről és Nagybányáról visszahozott festményeim is és vártam a Tavaszi Filmklub vetítése, amelyen egy német filmet vetítettek, ami 1957-ben játszódik, Az állam Fritz Bauer ellen volt a címe. Izgalmas, érdekes volt.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése