2017. február 18., szombat

Hatvani Kisgrafikai Biennálé

Szombaton Hatvanba mentünk Péterrel, ahol az I. Hatvani Kisgrafikai Biennálé megnyitója volt a Hatvani Galériában. Jó nagy köd volt reggel, (Nagykőröst elhagyva elmentünk az előtt a műhely előtt, ahol Bernar Venet szobrait készítik), de 10 órára így is odaértünk Hatvanba. Én bementem a galériába, míg Péter elintézte a saját üzletét, én meg néztem a kiállítást. A földszinten vegyes színvonalú munkák voltak, de az emeleti térben már egységesebb volt a minőség. Itt Bács-Kiskun megyei alkotók közül Damó István, Kántor József, Klossy Irén munkáit láttam a sajátjaim mellett, de országos ismertségű grafikusokét is, pl. Szunyoghy Andrásét. A kiállításon a Bolyai János Gimnázium folyosói és padja ihlette rézkarc-sorozatom (Várakozás 1-3.) szerepel, bár a katalógusban valamit elszúrtak, mert egy másik grafikámat (Visszatérés 1.) tették be, ami nem szerepelt tárlaton.




















A megnyitó után egy kis megvendégelés volt a földszinten, így ezek után már ebédelni nem ültünk be sehová, de a kis városnézésünk után egy cukrászdába azért még beültünk egy-egy sütire, kávéra. Fél 2 körül indultunk vissza. A visszaút rövidebb volt időben, mert közben kisütött a nap.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése