2015. augusztus 29., szombat

Művésztalálkozó Király József kertjében

Szombaton már sokadik alkalommal Király Jóska kertjében gyűltünk össze egy baráti-szakmai együttlétre. Most egyedül mentem, bár eredetileg Márk fiammal mentem volna, hasonlóan mint tavaly, de ő még aznap utazott vissza Kolozsvárról, ahol Lovas Daninak segített.
A nagy meleg miatt szinte mindenki az árnyékba vágyott és vízből is több fogyott.
Az egyik fő szervező, Bruncsák András most hiányzott, ő ezen a héten elvonult alkotni. De ott voltak sokan: Mártonfi Benke Márta, Gerle Margit, Benes József, Király László, Gyenes Péter, Harsányi Zsuzsa, Szappanos István, Balogh József, Szikora Imre, Szoboszlay Eszter, Király Péter, Zsolczay Balázs, Leskovszky Albert, Angelo Minuti az olasz szobrász. Rajtuk kívül még jelen volt néhány művész és művészetkedvelő és ismét egy kellemes napot töltöttünk el egymással.



















Én ezúttal munkámat vittel és mutattam be, a Beépítés előtt, az Állagmegőrzés és a Hermész a tetőn című grafikáimat. Ezek mellett vittem pár fotót Márk restaurálási munkáiról és beszéltem azokról is, a színhát tetején lévő betonszobrokról, a bácsalmási Nepomuki Szent János szoborról és a talán most már biztosnak mondható Czollner téri Nepomuki szent János szoborról, amelyet diplomamunkaként fog restaurálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése