2014. március 18., kedd

Márciusi rézkarctermés

Az ünnep miatt szabaddá vált a szombat délelőttöm, nem kellett angolra mennem. Így az egész hétvégét alkotásra szántam. Már csütörtök délután hozzákezdtem a lemezek előkészítéséhez, lealapozásához, sőt az első maratást is sikerült akkor megcsinálnom. Másnap a megnyitók miatt tudtam, hogy nem fogok ráérni. Szombaton aztán folytattam. Most 4 újabb caminos rézkarcot készítettem el, így már 31 van kész a tervezett 40-ből.



















Szeged 2778 km - Camino 24. -  Manjarín
Templomosok vára - Camino 25. - Ponferrada
Fent és lent - Camino 27. - Ruitelan
Portomarini szörny - Camino 31. - Portomarín

Ezenkívül a lakiteleki sorozatot folytattam 3 újabb darabbal. Persze a dolgozatjavítás elmaradt, de majd a jövő hétre meglesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése