2014. március 30., vasárnap

Kiállítás Sándor István polgármesterről és Bohém Fesztivál





Már reggel éreztem, hogy valami nem stimmel a torkomban és ez az iskolai 7 óra megtartása után csak fokozódott, pedig közben ittam egy Neo Citrant is. Az otthoni gyors ebéd után siettem vissza a Cifrapalotába, ahol Sándor István polgármesterről nyílt egy kiállítás. Székelyné Kőrösi Ilona rendezte a tárlatot, az Aranykorban és háborúban címet adta neki és megjelent egy könyv is a témáról. Kevésbé látványos időszak volt az, amelyben Sándor István volt a polgármester. Nem lehetett könnyű dolga. A megnyitón Szemereyné Pataki Klaudia alpolgármester asszony mondott köszöntőt, majd Varga Nándor református lelkész emlékezett meg Sándor Istvánról. Tetszettek a régi Hírös Heti plakátok. Csak közben azon csodálkoztam, hogy mikor is van az a barack ünnep, amelyhez vissza akarják állítani a Hírös Hét idejét. Az idén már nem augusztus 20-hoz kötik, hanem június 23-29. között lesz, de az egyik plakáton július 21-29. szerepelt, a másikon meg július 11-19. Akkor most melyikhez akarnak visszatérni a szervezők?

Nem maradtam sokáig, mert be volt áztatva néhány papír az előzőnap készült rézkarcok nyomtatásához. Éppen belekezdtem a nyomtatásba, mikor telefonált az a barátnőm, akinek köszönhetően, már évek óta rendszeresen láthatom a Bohém Ragtime Jazz Fesztivál péntek esti koncertjeit. Pár hete beszéltünk róla, de valahogy kiment a fejemből. A nyomtatás után összekaptam magam és mentem a koncertre a Kulturális és Konferencia Központba. De a koncert alatt egyre nehezebbnek éreztem a szemhéjam, így a szünetben hazajöttem, pedig a zene jó volt.






Most a Bohémek Dömét hívták vendéknek, akit láttam már a novemberi koncertjükön is velük. Érdekes volt. Biztos jó volt a szünet utáni EarRegulars is New Yorkból, most a betegség győzött.
Másnap délelőtt a szokásos angolozás, majd délben átmentem a Cifrapalotába, ahol a Műhely Művészeti Egyesület éves közgyűlése volt, de igazából már csak a végére értem oda. Délután pihentem, és most úgy néz ki, hogy talán sikerült túl jutnom a torokfájáson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése