2014. január 2., csütörtök

Budapesti családi shoppingolás és egy kiállítás a KOGART Galériában

Petra már hétfő és kedden nem dolgozott, azt tervezte, Márkkal felutaznak Budapestre egy kis shoppingolásra. Péter meg osztott-szorzott, hogy annyi pénzből már kocsival is fel lehet menni Budapestre, amennyibe a két gyereknek kerülne a vonatjegy, plusz még esetleg a helyi közlekedés. Én először nem akartam menni, mert éppen előző nap végeztem 8 újabb rézkarc maratásával, de nem tudtam lenyomtatni még és azt terveztem, hogy ezt fogom pótolni majd hétfőn. Ráadásul csak a shoppingolás számomra nem olyan csábító program, hogy kimozduljak itthonról, de hétfőn a múzeumok, kiállítótermek zárva vannak. Szívesen megnéztem volna a Ludwig Múzeum Beat nemzedék című tárlatát, de ők zárva voltak 30-án. Aztán böngészve a netet, Péter meglátta, hogy a KOGART Galéria nyitva lesz, ahol kínai tusfestményeket állítottak ki. Na, ezért, meg azért, hogy együtt legyen a család, már kimozdultam én is!
A délelőtt azért a vásárolgatásról szólt, Márknak vittünk fel néhány dolgot a koleszba, de aztán az ÁRKÁD üzleteit jártuk végig, bár Péter általában kinn maradt az üzletek előtt és ott várta, míg egy-egy  nézelődés, próbálgatás után, esetleg vásárlás után végeztünk. A végén már én se mentem be a boltokba, hiszen én nem is akartam semmit se venni.







Ott az Árkádban megebédeltünk, majd elmentünk a KOGART-ba. Itt két szinten látható a Párás hegyek - Illatos virágok című tárlat, ahol a 19-20. században készült hagyományos kínai tusfestmények szerepeltek. Voltak nagyon színesek is, de nekem a fekete-fehérek tetszettek jobban, ahol a ködös, párás távoli hegyeket olyan gyönyörűen tudták a hígított tussal visszaadni. Sajnos, fotózni nem lehetett, de a katalógus megvettem.








A kiállítás után még a KIKA-ban töltöttünk egy el legalább egy órát. Majd itthon a TESCO-ba is beugrottunk, mert nem volt itthon semmi kaja, és ahogy visszaemlékeztem, én 2013-ban nem is jártam ott, így időszerű tiszteletem tennem. Itt végre találtam magamnak nadrágot és egy hosszú ujjú pólót. Tanulság: nekem nem kell Budapestre mennem, hogy ruhát vásároljak magamnak!
De legalább együtt voltunk így négyen, ahogy ritkán szoktunk mostanában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése