2013. június 1., szombat

Közgyűlések hete és Molnár Péter kiállítása

Az előző hétvégén azért az érettségi dolgozatok javítása mellett ismét nordic walkingoztam is egy kicsit. Szombaton az Arborétumban Sportnapot tartottak, megint itt volt Ilona és Viktor Szegedről és edzést tartottak. Én is részt vettem az edzésen (kicsit meg is áztunk) és vettem egy összecsukható botot. Most már csak (szabad és szép) idő kellene, hogy tudjak edzeni.
Hétfőn volt a Kecskeméti Városszépítő Egyesület közgyűlése. Idén 30 éves az egyesület és ezt jó lenne azzal megünnepelni, hogy egy szép városi díjat kap az egyeület, elismetve azt a tevékenységét, amelyet az egyesület végzett, végez. Én is írtam egy ajánlást a közgyűlés számára. Ugyanakkor kértem a tagok segítségét abban, hogy Márknak találjunk dimplomamunkának valót, azaz valami restaurálandó kőszobrot. Király József felajánlotta, hogy Bárkányi atyával összehozza Márkot, hogy a Barátok templomának Kálvária szoborcsoportjával lehet-e valamit kezdeni. Az atya várja Márkot, már csak az kell, hogy Márk hazajöjjön. Ez igazán szép feladat lenne!

Hétfőn este küldtem el a MAOE Négy elem pályázati felhívására az én munkámat. Az elemek zenéje című sorozatom, mi öt kis karcból áll, a Levegő, a Tűz, a Föld, a Víz zenéje és egy Mix. Mindez egy lapra nyomtatva.











Kedden volt Molnár Péter kiállítása nyílt a Kortárs Művészeti Műhelyek Galériájában. Péter munkái fotózhatatlanok, de "élőben" nagyon is élvezhetők. Régebbi és újabb munkák is szerepeltek a tárlaton. Az én aktuális kedvencsem egy régi kép, az I am drawing című. Ez a szöveg ismétlődik végtelenszer a lapon, de csak nagyon-nagyon közelről olvasható ki. Azt mondta Péter, hogy annak ideján még szemüveg nélkül látta. Nagy örömömre ott volt Péter két lánya is, Sára és Ráhel, akiket volt szerencsém nekem is tanítani. A megnyitót Jász Attila József Attila-díjas költő tartotta, indán nevekkel mesélt el Péterhez kötődő kapcsolatáról. Jász Attila: Csendes Toll, Molnár Péter: Lassú Víz. Kedves volt. Egyébként nekem is van indián nevem, Gyors Hullám lennék. Szerintem illik rám.









Szerdán később kezdtem és így be tudtam fejezni minden érettségivel kapcsolatos teendőt, azaz szaktanári jelentés, tételek, dolgozatok.
Csütörtökön semmi különös nem volt a szokásos tanítás és szakkör mellett és a szintén immár szokásos zavataros időjáráson kívül. Csöpögött egy kicsit a víz az ablak felett a rajzteremben is.
A péntekről külön fogok beszámolni.
Szombaton, azaz ma délelőtt pedig a Műhely Művészeti Egyesület közgyűlése volt, bár ma már június van! Elég kevesen voltunk, és olyan dolgokról szavaztunk a beszámolókon kívül, hogy aki nem fizet tagdíjat az fizessen nevezési díjat, ha az egyesület által szervezett kiállításokon akar szerepelni. Idén is lesz Kortárs költészet - kortárs grafika biennálé és ehhez a programunkhoz csatlakozni szeretnének a Képzőművészeti Egyetem hallgatói.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése