2013. június 2., vasárnap

Estem díj

A Kecskeméti Est 2009 óta osztja ki a színházi évad végén a a közönség szavazatai alapján az Estem díjat, 10 kategóriában a Katona József Színház művészeinek és munkatársainak. Minden évben más készítette a díjat, volt már tűzzománc, kerámia stb. Az idén engem kértek fel, így rézkarc lett. A kívánság az volt, hogy a Katona József Színház legyen rajta, valamint, hogy szerepeljen az Estem díj felirat is rajta. Még május elején elkészítettem a  tíz számozott szignált rézkarcot. Május 31-én, pénteken este adták át az idei díjatak. Én nem voltam ott, nem is hívtak, de egyébként is más programom volt, de azért nagyon örültem ennek a munkának és remélem, minden díjazottnak tetszett a rézkarc. A fotókat a Kecskeméti Hírhatár online oldaláról vettem le:













Itt a díjazottak névsora:
Legjobb nagyszínházi előadás: Páratlan páros
Legjobb kisszínházi előadás: Meseautó
Legjobb színész: Kiss Zoltán
Legjobb színésznő: Trokán Nóra
Legjobb férfi epizodista: Porogi Ádám
Legjobb női epizodista: Magyar Éva
Legjobb díszlettervező: Szlávik István
Legjobb jelmeztervező: Velich Rita

A város kedvence: Egyházi Géza
Az évad embere: Makai Margó titkárságvezető (a társulat szavazatai alapján)
Latabár díj: Téby Zita (ezt az elismerést Cseke Péter színházigazgató adta át)

 




 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése