2013. február 28., csütörtök

Doktor Herz a Kecskeméti Katona József Színházban

Mostanában egy-egy születésnapi vagy karácsonyi ajándékként nem tárgyat, hanem inkább élményeket próbálunk ajándékozni. Apósom és sógorom motocross bemutatóra kapott jegyet, Péter és Márk koncertre és édesanyámat most a (74.) születésnapja alkalmából színházba vittük el. Ő szereti a zenés darabokat, most Petrával együtt hármasban mentünk a Doktor Herzre, bár bár mögöttünk ültek Pisti szülei és az ő barátaik. Már nem először vittem el anyukámat így, de eddig csalódtam azoknál a daraboknál, amelyeket én már láttam régebben, általában az 1980-as évek második felében egy-egy fővárosi színházban. Mikor Budapesten éltem, nagyon sokat jártam színházba, szinte minden héten egyszer. Akkor azt éreztem sok-sok lemaradásom van és minden meg akartam nézni, rengeteg remek előadást láttam. Ezért egy kicsit féltem és nem is vártam túl sokat a vasárnap délutáni előadástól, hiszen annak idején én már láttam a Doktor Herzet a Madách Színházban. De végre nem volt csalódás az előadás, látványos volt, jó volt a hang és az üzenete is jobban megérintett, mint régen. Gondolom ez főleg a rendezőnek és a díszlettervezőnek, azaz Szerednyey Bélának és Horsenyi Balázsnak köszönhető. Kétségtelenül nagyon látványos volt a darab végén az a szivárványos kivetített kúp.
Őszintén szólva nem is emlékeztem rá, hogy volt bármilyen üzenete a darabnak, de most megérintett a képzelet és kimondott szó erejének üzenete.
A képek a www.eszakbacsmegyeiszuperinfo.hu és a www.kecskemtitv.hu oldalakról valók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése