2013. február 10., vasárnap

Alkotói nap













Sajnos nincs minden héten vagy hónapban ilyen alkotói napom, sőt ezt a pénteket se annak hívták, egyszerűen tanítási szünet volt a Kandóban és így végre megszülethettek ez első idei rézkarcok. Már nagyon vártam és kissé feszült is voltam attól, hogy ebben az évben még nem tudtam semmit alkotni. Megszületett a Hungarian patchwork sorozat 4 rézkarca a magyar utak fantasztikus foltmunkáiról. Folytattam a Falus Elek motívumos sorozatom, most elkészült a negyedik kis rézkarc is. Ezen kívül egy négydarabos busóálarcos kis sorozat is a terméshez tartozik. Egyébként éppen most van a busójárás Mohácson, tehát most nagyon aktuális vagyok. Igazán termékenyre sikerült a nap, bár busók maratása szombat délelőttre és a nyomtatás vasárnap reggelre maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése