2012. augusztus 22., szerda

Hírös Hét, Kézműves Kirakodóvásár - 2012. - 3. nap




A kitelepülésünk 3. napjának beszámolójával egy kicsit elkéstem, mert tegnap reggel nyomtatással kellett kezdenem a napot és egyszerűen nem volt időm megírni a bejegyzést. Nyomtatni pedig azért kellett, mert néhány rézkarcból fogyni kezdett a készlet, azaz elkeltek, ami persze nagyon jó. Az augusztus 20-i (3.) nap már délelőtt másként indult, mint az előző kettő. Egyedül voltam, mert az előző napok forgalma alapján nem volt indokolt, hogy Petra is ott legyen, inkább azt kértem fessen újabb akvarelleket. Apukám meglátogatott és meghozta a szerencsém. Egy angolul beszélő család két eredeti rézkarcot is vett. A Balatonról kerestek képet, megvették a Karcsi Tihanya című rézkarcot, amelyen csak piciben jelenik meg az apátság két tornya. Ezen kívül Petra Halászbástyás rézkarcát vitték el. És nem ez volt aznap az egyetlen eredeti rézkarcos vásárlás: elkelt Márk A gitár nagyjai és az én Kecskeméti látképem keretezve, ezért tegnap nyitás előtt még a keretezőhöz is el kellett mennem. És végre a naptárakból is eladtunk 1-1 darabot. Ezzel ez a nap (eddig) a legsikeresebb, ez kb. az első két nap összegének dupláját jelenti.


Ismét sok-sok ismerős talált meg, réges-régi tanítványok és kollégák. Megpróbáltam jó fotókat készíteni a tűzijátékról, és rögtön utána össze is pakoltunk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése