2012. augusztus 20., hétfő

Hírös Hét, Kézműves Kirakodóvásár - 2012. - 2. nap

Jobb napot vártam az elsőnél, de elég elkeserítő volt. Délelőtt (valószínű a misék miatt) volt egy kis mozgás, aztán mintha kihalt volna a város, még érdeklődők sem voltak. Persze iszonyú meleg volt, érthető, hogy normális ember nem a városban sétál. Tavaly azért délelőttönként volt néhány turistacsoport, de idén nem nagyon láttam ilyet, vagy ha igen, azok oda se jöttek a pavilonunkhoz. Bezzeg, a Tourinformot sokat szerették volna felkeresni, de Kecskemét kiemelt rendezvényén, a Hírös Héten vasárnap zárva az iroda. Ilyen máshol, ahol fontosnak tartják a turistákat, nem fordulhat elő! Tőlünk, mivel mi vagyunk legközelebb az irodához, kérdezik meg, hogy mi a program, merre van ez vagy az.
Többen kerestek akvarellt, de idén nem készített újabbakat Petra. Most inkább hazaküldtem, ezt az eszméletlen forgalmat egyedül is állom, és inkább fessen néhány akvarellt, az hasznosabb, mint kint a téren izzadva lesni a nem létező érdeklődőket.
Délután 5-ig kb. 4.000 Ft-ot árultunk, ami még a napi helypénzt sem fedezi. Estére egy kicsit megnőtt a főtér látogatottsága, hozzánk is többen benéztek, több ismerős is (volt tanítványok, Márk volt osztálytársai), és végül így a tegnapi nap bevétele egy picivel meghaladta a szombatiét, de messze alatta van a reméltnek, illetve annak, hogy megtérüljön az, amit belefektettünk pénzben, mert természetesen a saját munkánkat még mindig nem számoljuk fel (ott még nem tartunk).
Tegnap főleg a digitális nyomatot keltek, egyetlen eredeti rézkarcot adtunk el (egy Vonósnégyest), viszont végre sikerült 2 db napárt is eladni, egy Zenéset és egy Kecskemétest.



Este a nagyszínpadi műsor miatt is többen voltak, mint szombaton. Kecskeméti tehetségek léptek fel, köztük a volt  bolyais Sándor Péter, akiért én is közelebb mentem a színpadhoz. Megérte, mert elénekelte nekem a nagy kedvencemet a Jézus Krisztus Szupersztárból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése