2012. augusztus 22., szerda

Hírös Hét, Kézműves Kirakodóvásár - 2012. - 5. nap

Reggel megint a keretezőnél kezdtem, aztán lepakoltam a bódénkban, majd kikerekeztem a Bolyaiba, mert mától már elkezdődött számunkra az iskola. 9-től volt egy értekezlet kb.11-ig, aztán átmentem a Kandóba, hogy megkérdezzem, mi lesz a felállás, meg a leendő 9-dikesek névsorát elkérjem. Márk nyitott ki és tartotta a frontot a főtéri pavilonban, de forgalom az délután 3-ig egyáltalán nem volt. Viszont meleg annál inkább volt! A nyakamban egy vizes törölközővel próbáltam túlélni a hőséget. Végre a permetkaput is megjavították. Hazajöttem megebédelni, aztán felváltottam Márkot. Délután egy kis élénkülés volt, de igazából a bevétel az első két nap bevételéhez volt hasonló. Este bejött Petra és Márk, hoztak vacsorát, aztán Petra bent maradt a barátjával, és meg pótolom az elmaradt blogbeírásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése