2018. augusztus 4., szombat

Készülés a Hírös Hétre + egy kis Jazz Főváros

Ezen a héten végig kánikula volt, ami azt jelenti, hogy napközben csukott ablakok mellett lesötétített lakásban vagyok. Mindez a körülmény nem ad túl sok kedvet az alkotómunkához, de ennek ellenére minden nap festettem kis szuvenír jellegű akvarelleket a Balatonról, a kecskeméti Cifrapalota jellegzetes díszeiről és napraforgókról.















Az egyik barátnő nagy Bohém rajongó, így én is eljutok egy-egy rendezvényre az ő jóvoltából. Tavaly voltam először a a domb környékén megrendezett Jazz Főváros rendezvényen. Akkor csak az esti koncertekre mentem ki, ahogy pénteken most is, de szombaton kihasználtam, hogy a fürdő részbe is érvényes a jegy, ezért már délután kimentem. Először egy érdekes előadást hallgattam meg a swing tánc történetéről, utána volt egy swing tánc oktatás. Annyira szeretném megtanulni ezt a táncot, mert nagyon tetszik és olyan jó kedvem lesz ettől a zenétől. A tánctanulás után csobbantam egyet a tóban, majd a medence koncerthez ültem le. Így egész elviselhető volt a hőség. Találkoztam egy régi középiskolai ismerősömmel is, aki már régen nem idehaza él.



















Kiderült, hogy pénteken az én nevemet húzták ki a kérdőívek kisorsolásakor, így nyertem egy DVD-t és egy pendrive-ot. Ennek is örültem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése