2016. augusztus 25., csütörtök

Könyvbemutató

A Kecskeméti szecesszió / Art Nouveau in Kecskemét című színezőkönyvemről már írtam itt a blogon és most a Hírös Hétre megjelent. Nagy örömömre szolgált, hogy a Kecskeméti Városszépítő Egyesület, amelynek én is tagja vagyok, felvállalta a könyv bemutatóját. Ez a könyvbemutató augusztus 24-én délután volt a Cifrapalota Pávás termében, ahol az egyesület jóvoltából kedvezményesen lehetett megvásárolni a kiadványt.
A fogadtatás jó volt, már csak a forgalmazást kellene megoldani. Mindenesetre én nagyon boldog voltam, ez látszik is a fotókon!
Amíg én a könyvbemutatón voltam, Petra lányom volt a főtéri sátrunkban, hiszen egész héten zajlott a Kézműves vásár is, amelyről majd egy másik bejegyzésben számolok be.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése