2016. augusztus 18., csütörtök

Harmadik Kecskeméti Fotószalon

A Harmadik Kecskeméti Fotószalon augusztus 17-én nyílt meg a Magyar Fotográfiai Múzeumban. A megnyitón Király László elmondta, hogy meglehet, sokat nagyon vegyesnek fogják találni a tárlatot, de ebben igazuk is van. Én csak a másik szalontól követem az eseményeket, de emlékezetem szerint az is elég vegyes volt. Harminchárom alkotó munkáiból válogattak a rendezők és ezek között volt olyan, akinek ismertem a képeit (Bahget Iskander, Király László György, Juhász Orsolya, Burits Pál, Bosnáyk József, Kovács Mihály, Öveges László, Walter Péter, Ifj. Walter Péter), de volt olyan is, akit ugyan ismertem személyesen, de nem láttam tárlaton a munkáit (pl. A. Fehér Vera, Szemenyei Bianka, Pál Nagy Balázs). Bianka tavaly végzett a Kandóban és én itt tudtam meg tőle, hogy fotó szakra felvették a Budapesti Metropolitan Egyetemre.

Eddig is többször megállapítottuk, hogy Király László fotói témáiban, kompozícióiban nagy rokonságot mutatnak az én grafikáimmal és ez most is így volt, bár most Iskander szófiai képéről is azt éreztem, akár én is elkészíthettem volna ezt a kompozíciót egy grafikában.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése