2015. január 2., péntek

Téli szüneti termés

A téli szünet második hetében végre elővehettem a rézkarcozás kellékeit és nekikezdhettem a 2014-es év utolsó rézkarcainak elkészítéshez. Először két olyan szokatlan formájú (10×20 cm-es) lemezzel kezdtem, amelyet még az őszi szünetben alapoztam le, de akkor már nem sikerült belekezdenem a karcba. Az egyik még egy 2012-es arezzoi élmény alapján készült (Mészáros Marianna: Arezzoi reggel), a másik egy idei májusi Cifrapalotás vezetés közben látott kép alapján (Mészáros Marianna: Májusi eső).





Aztán 3 kis lemezzel folytattam, amelyek az Újkollégium ablakaiból egy-egy látványt dolgoztak fel. (Mészáros Marianna: Ablak az ablakban 1-2.;
Mészáros Marianna: Szecesszió kontra modernizmus)


















Majd 3 még kisebb lemez következett, amelyeken a villanypóznáról,
illetve a járdákról, utakról készült sorozatomat folytattam. (Mészáros Marianna: Hálózat 3-4.;
Mészáros Marianna: Felújításra várva)





Majd két nagyon méretű grafika következett. Az egyik kb. A/3-as méretű és egy plexikarc, egy nagykőrösi utcai tűzfalról. Ennél a ház tetejénél levágtam a lemezt. A másik egy Liliom utcai ház javítgatott homlokzata, de ez túl világos lett, még maratnom kell rajta, de ezt már csak a 2015-ös évben tudom majd megtenni.
(Mészáros Marianna: Beépítés előtt;
Mészáros Mariann: Állagmegőrzés)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése