2012. április 13., péntek

Szikora Tamás kiállítása a Premier Galériában

Ezen a héten is minden napra jutott valami program. Húsvét után már kedden kezdődött az iskola, a csányis diákjaimat a Kerámia Stúdióba vittem el, kora este pedig egy szűkebb körű barátnős találkozót tartottunk Irénkénél. Szerdán csányis megbeszélés (majd 2 órás!) volt, csütörtökön pedig a szokásos szakköröm után már 5 órára mehettem volna a Dán Kulturális Intézetbe egy kis gimis koncertre, de a jövő heti Bolyai Iskolák Találkozójára még meg kellett írnom egy idézetet, így csak akkor indultam el a suliból, mikor a koncert kezdődött. Ez most kimaradt. Viszont időben odaértem a Premier Galériába, ahol Szikora Tamás kiállítás nyílt. Szikora munkáit már ismertem innen-onnan, de önálló kiállítását és őt magát még nem láttam. A kis galériában is nagyon hatásosak voltak a dobozos, kéményes munkák. Szikora Tamás ugyan nagyon leszűkítette műveinek motívumait, de azokat végtelen módon variálja, különböző anyagokkal, technikákkal. Hozzám közel állnak ezek a puritán, geometrikus formák. A kiállítás Lugosi Logo László fényképész, művészeti író nyitotta meg egy személyes ajándék rögtönzött kiállításával.
Egy kis beszélgetésre maradtam még, finom volt a bor (Jackfall Bormanufaktúra), de aztán már siettem haza, bár épp az ajtóban még Walter Gabival (van egy jövő évre tervezett közös projektünk, de még titkos) összefutottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése