2012. január 30., hétfő

Látlelet II. - Kecskeméti Képzőművészek Közösségének kiállítása Debrecenben








Látlelet II. címmel február 1-jén fog nyílni a debreceni Kölcsei Központ Bényi Árpád termében a Kecskeméti Képzőművészek Közösségének kiállítása a Kecskemét és Debrecen közötti megállapodásnak köszönhetően. Tavaly nyáron Balatonfüreden volt ilyen bemutatkozási lehetőségünk, annak a megnyitójára el tudtam menni, most hétközben egy tanár hogy is tudna kimozdulni! Sajnálom, mert olyan sűrűn nem járok Debrecenben (utoljára 2007-ben voltam), és szívesen megnéztem volna a megnyitót is. A protokolos köszöntések után ifj. Gyergyádesz László nyitja majd meg a tárlatot. Remélem, majd azért látok róla néhány fotót. Én a teljes Liszt-sorozatommal fogok ott szerepelni.
Igazán sajnálom, hogy hasonló okok miatt maradtam le annak idején a KKK kispesti (2009. október), nagybányai (2007. augusztus és 2010. június), sepsiszentgyörgyi (2008. december) kiállításáról. Ha csak egy-két órám lenne talán el tudnám cserélni, de 5 órát nem nagyon sikerül.
A kispesti kiállításmegnyitóról találtam olyan képeket a neten, ahol a háttérben az én festményem (Krumlovi sárgaláz) is rajta van, de a többiről nem. Az első nagybányai kiállításra külön készítettem egy grafikát (Találkozások - Nagybánya és Kecskemét) és azt a kiállítást egy pár nappal később én is láttam, mikor barátnős kirándulásunk egyik állomása volt Nagybánya. A második nagybányai kiállításon a Kedvenceim-sorozatból a Nemes Lampérth Józsefes képen szerepelt, de a megnyitóról nem találtam olyan fotót, ahol látszana az én képem is. A sepsiszentgyörgyire meg azt se tudom pontosan, mit adtam be. Talán a Hajnali fagy című rézkarcot és mintha az látszana a háttérben a mellékelt fotón, amelyet a neten találtam erről a kiállításról.

1 megjegyzés:

  1. This blog is through a nice to meet new people and their land, culture and nature. Come and look at you Teuvo Kuvat - Teuvo images, both at the same time will be my blog kokoellmassa flag depicting your country's flag to rise higher. You should also tell all your friends to my blog by fermentation. Teuvo Vehkalahti Finland

    VálaszTörlés