2011. szeptember 23., péntek

Az elementális festészet II. - Papageorgiu Andrea kiállítás a Premier Galériában

Csütörtök este nyílt a Premier Galériában Papageorgiu Andrea kiállítása. Kíváncsi voltam, mert nem voltam még ebben a Rajtmár István vezette galériában, bár már volt olyan kiállítás, amit szívesen elmentem volna, de mindig közbe jött valami. És kíváncsi voltam arra is, mit tudhat egy 4 éve végzett fiatal festő lányka. Ráadásul a kiállítást Walter Gábor nyitotta meg, és ez is érdekesnek ígérkezett, hogy nem lehet olyan sűrűn Gábort hallani, amint éppen kiállítást nyit meg. Elég erőteljes, izgalmas képek voltak, döbbenetes prespektívában, de a színektől mégis síkszerű, dekoratív jellegűek. Gábor a megnyitószövegében elismerően nyilatkozott Andreáról és a képeiről, némi irigységgel fűszerezve, hogy hogy tud egy nő, ráadásul ilyen fiatalon ilyen jól festeni. Kicsit más volt a közönség, mit a többi kiállításmegnyitón, bár ott voltak a helyi művészek, művésznők, pl. Harsányi Zsuzsa, Mártonfi Benke Márti és Virók Csilla, de ott volt és a közönségből kimagaslott a nagyon elegánsan megjelenő Sztojan Ivkovics és párja. Én még eddig nem találkoztam kosárlabda (vagy más sportág) városi edzőjével képzőművészeti kiállításon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése