2011. március 18., péntek

Magyar Rapszódiák - Liszt Ferenc tiszteletére



Március 16-án nyílt meg a Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központban az a kiállítás, amelyet a Kecskeméti Képzőművészek Közössége szervezett a Liszt Ferenc-év alkalmából, és amelyre - mint ahogy arról már régebben beszámoltam - én is beadtam 6 kis rézkarcot. Most örömmel tudatom, hogy megosztott II. díjat kaptam a Liszt: Transzcendens etűdök című rézkarcsorozatommal. Gratulálok a többi helyzetnek: megosztott I. díjat kapott Gyöngyösi Gyöngyi és A. Varga Imre, és a megosztott II. díjat mellettem Szabó Pál kapta. Íme a Mészáros Mariannának járó oklevél és a 6 kis rézkarc képe a katalógusból. Azóta elkészült a másik 6 etűdhöz is egy-egy rézkarc, azaz most már teljes a sorozat. Hamarosan bemutatom a többit is!
Az alábbi linken a KTV-és beszámoló található a kiállítás megnyitójáról:
http://kecskemetitv.hu/hun/sa_tv/i_kecskemet_2/i_ismet_tavaszi_fesztival_79741/t_Ism%C3%A9t%20Tavaszi%20Fesztiv%C3%A1l/index.html

2 megjegyzés: