2011. március 15., kedd

Linómetszetek és szitanyomatok az 1990-es évek elejéről












Arra gondoltam, hogy megpróbálom időrendben összeszedni és bemutatni a munkáimat. Kicsit persze bajban vagyok a régiekkel, lehet hogy a nagyon régi munkáknál felborul ez a rend. Középiskolás munkáim közül lehet, hogy megtalálok majd valamit a kisházban és le tudom majd fotózni, de ezt most kihagyom és helyette először azokat a linómetszeteket és szitanyomatokat mutatom be, amelyeket a 90-es évek elején készítette az akkor Bruncsák Andis által vezetett város szakkörben, illetve a Szőnyi Szabadiskolában Zebegényben. A gyerekeim születése után éreztem azt a vágyat, hogy alkotni kéne már valamit, ezért kezdtem el eljárogatni a szakkörbe, meg Zebegénybe, ahol megismerkedtem a szitanyomás technikájával Bereznay Péter jóvoltából, és innentől egy pár évre ez a technika határozta meg a munkáimat. Alkotni csak nyaranként tudtam a technikai feltételek miatt. Az első három kép Önarckép, illetve annak szín és technikai variációi - enyhe görög vázás feelinggel. A 4. lepkés kép egy szitanyomat, amelyet több színben is lenyomtattam. Az 5. szintén egy szitanyomat a zebegényi Duna parti fákról, kicsit szecessziósra sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése