2011. február 25., péntek

Mozgalmas hét





A múltheti lábadozásnak hétfőn végleg vége szakadt, hétfőn 5 óra, ebből 3 "beszélős", délután megbeszélés, aztán fodrász (végre elég bátor már Béla, akihez augusztus óta járok; most már észreveszik, ha nála jártam). Kedd szabad délután, csak két helyre kellett beugranom "ügyintézni". Szerda 15.15-ig tanítás, aztán egy kis masszás, 17.00-től Művész Kávézóban Lóránd Klárikával volt egy beszélgetés, majd Harsányi Zsuzsával beszélgettem. Tetszett neki a kamarai kiállításom (Király József is előző nap hívott fel, hogy közölje ezt), és meghívtak, hogy ott, a Művész Kávézóban is állítsak ki, és ki is néztünk egy június 30-i időpontot. Csütörtökön reggel tudtam meg, hogy aznap lesz Bekő Laci temetése, amire én is kimentem az osztállyal és néhány kollégával Nagykőrösre. A délutáni szakkörre visszaértem, és a lengyelországi Paul Klee pályázat anyagát sikerült elkészíteni, becsomagolni és postára adni. Tök jó dolgokat csináltak a lányok (Dudás Réka, Sipos Anna, Somorjai Anna, Somorjai Réka és Thuróczy Erika). Este pedig a Kulturális és Konferencia Központban a Nyitott Műterem sorozatban Vidák István és Nagy Mari házaspár volt a két meghívott művész, de István indiai útja miatt csak lélekben volt jelen. Nagyon tetszenek Marinak, azok a újabb munkái (persze már láttam ezekből tavaly a Népi Iparművészeti Múzeumban kiállítva), ahol a vékony anyagokat a nemezzel kombinálja. Mindemellett Márk fiam is beindult, készített egy csomó kisplasztikai tervet Kondor Béla témára (a művészeti tagozat Kondor Béla nevét fogja felvenni), amelyből a jövő héten ki is lesz öntve néhány!
Jaj! Eszembe jutott Petra lányom múlt heti sztorija. Jelentkezett grafikusi munkára a Best Point Dekorba, és azt válaszolták neki, hogy "a munka jellege emiatt kizárólag férfi munkatársat keresnek". Én azért kíváncsi lennék, hogy mi az, ami egy férfi munkatársnak van, de Petrának nincs, és szükséges a grafikusi munkához?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése