2011. február 4., péntek

Művészettörténeti kirándulás Budapesten





Másnap, azaz szerdán újra Budapesten jártam, a 11. és a 12. E-t, azaz a kandós művészetis osztályokat vittem fel tanulmányi kirándulásra, Kis Tamás kollégámmal. A Magyar Nemzeti Galériában az állandó gyűjteményt és az időszaki Munkácsy kiállítást néztük meg, ahol most a Krisztus-trilógia is látható volt. Gimesi Péter vezette a 11. E-t, nagyon tetszett nekik. Aztán ketté váltunk és a Tamás a 11. E-vel a Szépművészeti Múzeumban folytatta a napot, én pedig a 12. E-vel a Ludwig Múzeumba mentem, ahol az állandó kiállítás mellett volt lehetőségünk a Taiwan Calling- Határtalan sziget kiállításba is belekukkantani. Nekem és diákoknak is nagyon tetszett, Hemrik Laci és Rita is nagyon ügyesen csinálják ezeket a múzeumpedagógiai foglalkozásokat. Köszönöm nekik! A Szépművészetiben már nem volt ilyen jó a vezetés, legalább is a gyerekek és Tamás is ezt jelezte - sajnos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése