2018. október 25., csütörtök

Városnéző séta és előadás

Folytatódott a 650 éves Kecskemét vetélkedővel kapcsolatos program ezen a héten is. Szerdán Ifj.  Gyergyádesz László tartott egy városnéző sétát. A Kossuth szobornál kezdtünk, aztán bementünk a városháza dísztermébe, de a Horty festményt nem néztük meg, pedig azt még nem láttam.








Majd újra kimentünk és elsétáltunk a Hírös kútig. Közben hol kisütött, hol elborult az ég.



















Leginkább lelkes nyugdíjasok vettek részt a sétán, diák nem nagyon volt, pedig én hirdetem ezeket a programokat, de például nálunk  a tizenharmadikosoknak 9. óra is volt!
Nem tartozott a városnéző sétához, de ha már nálam volt a fényképezőgép sokat fotóztam. Ezen a napon vettem észre, hogy bontani kezdték a Polár Stúdió melletti házat és mellettünk lévő telken is nekikezdtek a melléképületek bontásának.




















Csütörtökön néhány fa gyökerét fotóztam a Bozsó Gyújtemény előtt.













Öt órakor pedig az előadás-sorozat folytatódott a Cifrapalotában. Most Jernyei Kiss János adott elő a Piarista templomról és a Nagytemplomról. Jó volt, a Piarista templomról nagyon alaposan beszélt, kicsit meg is ijedtem, mert 3/4 6-kor még mindig a Piarista templomról beszélt, aztán rátért a Nagytemplomra, amit egy kicsit furcsán fejezett be az idő rövidsége miatt. Ezen az előadáson már ott volt nekem is egy diákom! Úgy néz ki, hogy több csapatot is tudunk nevezni a vetélkedőre.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése