2018. október 26., péntek

A változás állandósága - Laura Thedora Ghinea kiállítása

Fél 5 körül ott voltam a Hírös Agórában, ahol Laura Theodora Ghinea nagybányai grafikusnak nyílt kiállítása, A változás állandósága címmel. Ő vezényelte le a Nagybányai Művésztelep felújítását, emellett két kisgyermek édesanyja és még alkotó is.! Amikor tavaly Nagybányán voltam, láttam a felújított művésztelepet és láttam Laura egy nagyméretű munkáját, ami nagyon tetszett, ezért kíváncsi voltam erre a kiállításra. (Elhozta ezt a festményt, ez állt a középpontban!) Kicsit tartottunk attól, hogy kevesen lesznek, hiszen Laurát nem ismerik túl sokan itt Kecskemétem, de szerencsére voltak szép számmal. Mák Kornél mondott köszöntőt, Balanyi Károly nyitotta meg a tárlatot. Nekem a nagyobb méretű kissé misztikus, derengős természeti motívumokból kiinduló munkái tetszettek. A zománcai túl sötétek lettek, pedig az ecsetnyomok ott is szépek. Kicsit irigykedve néztem a gyerekeiről készült festményeit, mert én soha nem rajzoltam le az én gyerekeimet. De majd az unokáimat le fogom!





























A megnyitó után az Alkotóházban egy vacsora keretében egy kellemes beszélgetős estét töltöttünk el mi (kecskeméti képzőművészek) és a Nagybányáról érkezett alkotók.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése