2018. szeptember 14., péntek

Műkerti fák

Péntek délután kimentem a Műkertbe, ahová A. Varga Imre invitált, mondván, hogy ki fognak 30 fát vágni és előtte le kellene őket fotózni és festeni és csinálni egy kiállítást belőle. Imrénél épp volt valaki, de aztán sétáltunk egyet a környéken. Majoros Gyulával is találkoztam, meg láttam egy új óriás szobrát, mai nagyon tetszett.
Aztán bementünk az Alkotóház parkjába is, beszéltem Krisztával és mondta, hogy azért 30 fát nem fognak kivágni, de valóban egy csomó életveszélyesnek nyilvánított fát igen. Imrének az az elképzelése, hogy mindketten festünk majd fákat, abból csináljunk egy kiállítást, és Gyergyádesz Lacit megkérjük a Cifrapalota anyagából adjon kölcsön a kiállításra a Műkert fáit ábrázoló 20. század eleji festményeket. Én most nagyjából lezártnak tekintem az Apám fái sorozatom és még nincs új témám, azaz belefér a terveimbe egy Műkert fái sorozat.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése