2018. szeptember 11., kedd

Miklós Árpád kiállítása - Hírös Agóra

Miklós Árpád idén töltötte be a 60. életévét és ebből az alkalomból rendezett számára egy kiállítást a Hírös Agórában a KKK. Az elmúlt 5-6 évben készült festményeiből válogatott és egy elég ütős anyag jött össze. Még soha nem láttam ennyi képet Árpitól. Nagyon hatásos volt.  Volt egy pár kép, amit már ismertem, de a zömét nem láttam még. Sok képnek volt komor a hangulata, soknál játszott szerepet a mozgás, ami nem meglepő, hiszen Árpi animációs filmeket is készített. Virág Ági nyitotta meg, majd vele beszélgettem egy kicsit még.

















Utána elvittem még néhány csoportot a kiállítást, többek közt a saját osztályomat, és örömmel láttam, hogy mennyire lenyűgözte a diákokat, amit láttak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése