2018. szeptember 8., szombat

Művésztalálkozó Király József kertjében

Még szombat délelőtt elvittük Péterrel a képeket Király Jóskához, majd dél körül, mikor Márk is hazaért, mentünk vissza a szokásos művésztalálkozóra. Tavaly nem tudtam eljönni, így már hiányzott ez a találkozás a többiekkel. Ez már a sokadik művésztalálkozó volt, Ambrus Lajossal, Goór Imrével, Gerle Margittal beszélgettem többet. Nagy meglepetés volt számomra, hogy Istvánffy Ilona és Menyhei Szabolcs is eljött, akik most itthon is vannak egy darabig. Most is finom volt minden, belaktam a mákos rétessel és csak pihegtem hazafelé és este otthon. Én az Apám fái sorozabók vittem kettő festményt, de Csáki Lajos is fás festményt hozott, mondtam is neki, hogy te is "fázol"?


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése