2018. július 10., kedd

Szegedi leruccanás

Nem jókedvemből mentem Szegedre, de ha már így alakult, megpróbáltam egy kis élvezetet is belecsempészni.
Nagyon korán kellett kelnem (4:55), mert Anyukámat vittem le Szegedre a klinikára, 6:05-kor indult a vonat, de ez személyvonat volt, mert épp ebben az órában csak ilyen indult. Nem volt sokkal hosszabb ennek se a menetideje, 7:15-re Szegedre értünk. Fél 8-ra már a klinikán is voltunk. Itt kellemes környezet, szoba és tisztaság fogadott bennünket.










Azt mondták kb. másfél óra lesz a műtét, így én erre az időre elmentem. Először a Reök Palotához, de nem volt kiállítás, de a befedett udvaron érdekes és hatlamas szobrokat láttam. Nem tudtam ki alkotta, csak idehaza olvastam utána, hogy a kövekező kiállítás a Bécsben élő, román származású Virgilius Moldovan szobraiból lesz.
Azért csak leültem egy padra és megróbáltam egy útinaplós rajzot alkotni.











Innen visszasétáltam a Dugonics térre, ahol ismét rajzoltam, majd megittam egy Paulanert (ez a kedvenc söröm). Mikor visszaértem, már ott volt az ágyon Anyukám, kb. negyed 3-ig voltam vele, míg tudtam orvossal beszélni, aztán elsétáltam az állomásra és hazavonatoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése