2018. július 1., vasárnap

2018/26 - Június negyedik hete

Ez az utolsó hét, hogy be kell még járni az iskolába délelőttönként, délutánonként pedig készülnöm kellett a szombati kipakolásra.
Hétfőn Petra születésnapja volt, 28 éves lett. Ennek örömére Székesfehérvárra mentek egyet kirándulni. Márk pedig Pesten ezen a napon kezdett újra dolgozni a volt tanárával. Délután rézkarcokat nyomtattam. Kb. 3-ra végeztem, majd elkezdtem az kis paszpartúkba beszabni a rézkarcokat és az akvarelleket.
Kedden suli után a Dekor Artba mentem, ahol készen lettek a hűtőmágnesek, de pólós fiú még nem nyomtatott le egy pólót se. Megígérte, hogy délután elkezdi és másnapra kész lesz. Otthon ezen a napon is nyomtattam.
Szerdán délelőtt suli, de még nem lehettem délben el a pólókért, ezért a masszőrhöz mentem, onnan a keretezőhöz (paszpartúkért és akasztókért), majd a pólókért. Itthon felpróbáltam a pólókból egyet-egyet és lefotóztam magam benne. Muszáj a marketing miatt. A pipacsosok jók lettek. Délután esett megint és én már majd két hete nem locsoltam, igaz füvet se vágtam, pedig kellett volna.
Csütörtökön feltettem a pólós fotókat a webáruházba is.










Péntek volt a tanévzázó tantestületi értekezlet, amelyen kiosztották a jövő tanév tantárgyfelosztását is, aminek nem örültem felhőtlenül. Az értekezlet utáni kerti partin nem maradtamtúl sokáig, otthon folytattam az pakolást a másnapi kipakolásra.










Szombaton reggel Péter kiköltöztetett a főtérre. Nyolckor indultunk és kb. 11 óra lett mire kipakoltam mindent.












Aránylag jó indító napom volt, a pipacsos mező rögtön elkelt, ezért másnapra festettem egy újat. A japán csoport vezetőinek vettek meg még két rézkarcot.
A vasárnap is jól alakult, bár ezen a napon egy kicsit fáztam délelőtt, de aztán kisütött a nap. Egy holland nő vásárolt meg 4 kis rékarcot, többek közt az Eltűnt kaput is, mert ő is szeret régi kapukat fotózni. Egy kislány megvette a másik pipacsos mezőt és a Lestár tér 1-es házról készült akvarellt. Ezen a napon volt a megnyitó ünnepség, ami előtt felvonultak a csoportok. Festettem egy arborétumos kis képet és megpróbáltam a vázlatfüzemben egy olyan útinaplósat is rajzolni festeni. Amit a faházból, a pult mögül láttam.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése