2018. április 1., vasárnap

2018/13 - Március ötödik hete

Ezen a héten csak szerdáig tartott az iskola, utána kezdődött a tavaszi szünet, ami nagyon rövid most is.
Hétfőn reggel megkeresett az a diákom, aki az előző hét végén volt az vizuális OKTV döntőjén, mesélt. A döntőben készült munkáját, már péntek este elküldte, szerintem jó lett.
Aztán a Hírös Agórába vittem az osztályomat a Kecskemét arcai IV. kiállításra, kaptak egy projekt feladatot is, egy 3 perces videót kell készíteni.
Az iskolán kívül még az állatorvosról szólt ennek a hétnek az első négy napja, illetve még a továbbiak is, mert Sanyi cicánk nagyon rosszul volt/van.












Hétfő délután észrevettem, hogy a Búzaszentelő utcában az egyik ház kerítését lebontották, amit le is fotóztam.
Kedden a Bozsó Gyűjteményben tartottam a 13/E-s festősökkel az óráimat. Ági végigvezetett bennünket a Szülővárosom Kecskmeét, a 650 éves város című Bozsó János kiállításon, majd nekiálltunk festni. Én is!












Szerdán a suli és az állaorvos után lealapoztam 4 db 30×20 cm-es rézlemezt a rézkarcozáshoz.
Csütürtökön már szünet volt és én végre rézkarcoztam. Ezen a napon a vonalas karcot készítettem el. A híradó után akartam lenyomtatni egy próbanyomatot a vonalas karcról, de totál elfeljtettem, hogy filmklub van! A Férfikor című magyar filmet vetítették, amit én  felejthetőnek értékelek. Szipál Márton volt benne csak izgalmas.
Pénteken reggel lenyomtattam a vonallas próbanyomatot és folytattam a foltmaratással a fás rézkarcokat. Ebédig két maratással végeztem. Ebéd után még két maratás és le is tudtam nyomtatni egy-egy példányt az új rézkarcaimból. Egész jók lettek!











Utána muszáj volt a földre lefeküdüm, mert nagyon fájt már a hátam a kétnapi görnyedésben. A híradó után lefestettem 6 kis vászonnak a hátterét.
Szombaton délután folytattam az alkotást, de most festéssel. A múlt héten megfestett hátterekre folytattam az Apám fái sorozatot. Estére befejeztem. A miniatűr vásznakat aztán másnap délelőtt fejeztem be, mivel nem volt se net, se tévé, se telefon.










Elég tartalmas hét volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése