2018. február 4., vasárnap

2018/5. - Február első hete

Ezen a héten szinte semmit se tudtam csinálni a betegségem miatt. Az első három nap még voltam suliban, de ahogy hazaértem, rögtön lefeküdtem és pihentem, aludtam. Aztán csütörtökön már olyan rosszul voltam, hgy nem is vállalkoztam rá, hogy tanítani menjek. Két napra itthon maradtam táppénzen.
A héten volt a beadás a IX. Kortárs Keresztény Ikonográfiai Biennáléra. Én szerdán suliba menet ejtettem útban a TEKÁ-t, hogy az erre a pályázatra szánt grafikámat beadjam. Végül csak egy próbanyomatot adtam be, mert nem tudtam javítani már a lemezen. A címe az lett, hogy Jobb, ha oda se nézek. A teljes grafikáról, majd akkor közlök képet, ha lezárul a zsűrizés és kiderült, hogy beválogatták-e a kiállításra ezt a munkámat.










Pénteken, mikor egy kicsit már jobban voltam (hangom még mindig nem volt és folyamatosan köhögtem) egy szívességi tervezést megcsináltam a Kecskeméti Városszépítő Egyesületnek, aminek én is tagja vagyok és most fogjuk ünnepelni az egyesület 35 éves születésnapját. Meghívót és boroscímkét kellett terveznem. Felhasználtam a színezőm hátsó borítóját és egy régebbi fotómat a Cifrapalota egyik díszéről, így nem kellett túl sokat vacakolnom vele, kivéve az egyesület logóját, aminél el kellett a fehér hátteret tűntetnem és a feteke vonalakat ibolyára változtatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése