2017. június 11., vasárnap

Június második hete

Az elmúlt öt hét eseményeit heti összefoglalóban írtam meg és úgy döntöttem, maradok is ennél a formánál ezután. Túl megterhelő volt már egyenként az eseményekről beszámolni, ezért el is hanyagoltam ezt, ettől meg bűntudatom volt. Szóval mostantól hetente jelentkezem, de most még a múlt hét eseményeit írom meg péntek délelőtt.
Ezen a héten már egy kicsit a saját dolgaimmal is tudtam foglalkozni, későbbi munkákat készítettem elő, de ezek még nem publikusak.
Csütörtökön két osztállyal, illetve csoporttal látogattam el egy-egy kiállításra, a 10/E-sekkel a Bozsó Gyűjteménybe mentünk át, ahol a Szinyei Mers Pál kiállítást néztük meg, bár csak jövőre fogunk róla tanulni, de olyan sűrűn nincs Kecskeméten Szinyei kiállítás. A vége előtt 5-6 perccel el kellett jönnöm, hogy fél 4-re odaérjek a Hírös Agórába, ahol meg a 11/E-s grafikusokkal a Hegyi Füstös Laci kamaratárlatot néztük meg, beszéltem nekik saját Hegyi Füstös emlékeimről és beszélgettünk arról, hogy a közelgő KAFF programjait kövessék, nézzék, élvezzék!








Pénteken volt egy kis időm makrózni újra. Most a páfrányok leveleit fotóztam és egy elszáradt rózsát. Szeretem ezeket fotózni, néha sikerül is egy-egy szép kép, kompozíció, de ezekből a fotókból még soha nem készítettem se grafikát, se festményt. Ám nem kizárt, hogy egyszer szülessen majd egy ilyen!


















Délután 4-től a Kecskeméti Városszépítő Egyesület és a Gyenes Kertészet szervezésében a Szalagház mögött virágot osztottunk. Az ottlalók 6 cserép virágot és egy virágföldet vihettek haza ingyen egy aláírásért cserében. Igazán jó kezdeményezés, hogy a kecskeméti balkonok szépek, virágosak legyenek!








Mikor végeztünk átsétáltam a Szigmához, útközben meglepődve tapasztaltam, hogy a Hírös kút terén egy pici óriáskerék áll. A  Szigmában hatkor nyílt az I. (J)összművészeti Együttlét címet viselő rendezvény. Fiatal képző- és iparművészek (köztük több volt kandós) igazi underground hangulatot teremtett. A kiállító alkotók: A. Fehér Vera, Battai Hajni, Derdák Zoltán Tamás (Létra Dikrám), Gál Katalin, Hájas Réka, Kun-Sebők Kata, Lőrincz Luca, Pongrácz Márta (Nagy Zoárd), Németh Ábel, Pigniczki Áron, Szabó Eszter, Toma Tamás Szabó.


















Mellettük az összművészet jegyében zenészek, táncosok is közreműködnek a rendezvényeken és több koncertet, workshopot is tartanak a hétvégéken.
Pongrácz Márti és Kun-Sebők Kata Titok szobája olyan titkosra sikerült, hogy meg se találtam. A követlező héten, mikor újra elmentem, akkor néztem meg az ő munkáikat.
Remek bemutatkozási lehetőség ez az alkotóknak. A megnyitón sokan voltak, jó lenne, ha további napokon is sokan mennének el megnézni a tárlatot! És az is jó volna, ha ez a tér MINDIG kiállítótér lenne, mert erre a célra tökéletes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése