2017. június 2., péntek

Június első hete

Kiállításlátogatásban nem volt gazdag ez a hét, de program persze volt bőven: vizsgáztatás, temetés, meggyszedés stb.
Szerdán a 10/E-s szobrászokkal elmentem a Hírös Agórába, és megnéztük az ottani 3 kiállítást, amelyek mindegyike végül is diákmunkákból állt. Kettőt láttam már előtte, a kandós diákok munkáit és Varga Panna tárlatát, de a 4. emeleti Palettát még nem. A Palettán ismét együtt láthattuk az óvodás korosztálytól az középiskolásokig a szakkörösk, vagy éppen a rendes órákon, fogakozásokon készült munkákat. Idei téma a sárkány volt. Lehet, hogy ezért, de a kandós munkák között ismét felfedeztem kettő nagyon régit is.




Pénteken Farkas Gábor temetése után az Evangélikus templomhoz tekertem, de előtte muszáj volt egy gombóc fagyit benyomnom, mert iszonyú hőség volt. Öt órára felértem a karzatra, ahol csak az V. Ifjú Múzsák Fesztivál szervezője, Smuta Attila és a képek felajánlói (rajtam kívül Bruncsák András és Ragó Lóránt) voltak jelen, Attila csalódott is volt. Pár szót váltottunk, aztán leléptünk. Azért remélem, sikeres lesz az akció és lesz bevétele az Inner Wheel Kecsekmét Egyesületnek a Gyógyszerban Projektre!
Én az Hommage á Bozsó János című rézkarcomat ajánlottam fel.





 
 
 
Szombat este a Katona József Színházban részt vettem
 legjobbak díjazásán, amely egy gálaest keretében történet meg, de erről már írtam egy posztot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése