2017. június 4., vasárnap

„Együtt a Művészetért Gála" - Katona József Színház

Tegnap este először lehettem ott azon a gála esten, ahol átadták a Katona József Színházban az évad LEG-jeinek díjait, pedig már másodszor fordul elő, hogy a díjazottak az én grafikámat kapják a díj egyik részeként. Idén a Kecskemét Katonái című rézkarcomat kapták meg a díjazottak. 
A ma már „Együtt a Művészetért Gálának" nevezett esemény mögött Seres Sára, az Együtt a Művészetért! díjátadó gála szervezője, valamint jelentős anyagi támogatók állnak. A gálán készült fotókat, amelyeket Vincze József készített, a keol.hu-ról vettem át, mert ugyan ott voltam és fényképezőgépet is vittem, de nyomatékosan felhívták a figyelmet rá, hogy nem készíthetünk kép és videófelvételt.
A díjazottak:
Legjobb előadás: Család ellen nincs orvosság
Legjobb kisszínházi előadás: János vitéz
Legjobb színész: Szemenyei János
Legjobb színésznő: Hajdú Melinda
Legjobb női epizodista: Bognár Gyöngyvér
Legjobb férfi epizodista: Zayzon Zsolt
A város kedvence: Kőszegi Ákos
Legjobb táncművész: Katonka Zoltán
Legjobb díszlettervező: Ambrus Mária
Legjobb jelmeztervező: Gyarmati Dóra















2013-ban még ESTeM-díjnak nevezték, akkor ez a másik, a Katona József Színház épületét ábrázoló rézkarcomat kapták meg a díjazottak. Fotók: kecskemet.hu







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése