2017. január 27., péntek

Budapesti múzeumosdi - 2017. január

A tanulmányi kirándulás utolsó programja után én Pesten maradtam, hogy néhány kiállítást megnézzek, amire így a diákokkal együtt és a kötött program miatt nem volt lehetőség. A Vigadóban kezdtem még csütörtök délután. Közben a fiammal is találkoztam és együtt néztük meg a Pruttkay Péter Grafikáktól a dobozképekig című kiállítását. A grafikái nagyon tetszettek, a dobozképek egyike-másika is, de az nem annyira az én világom.




















Innen hazamentünk Márk albérletébe. Eredetileg úgy gondoltam visszamegyek a 6 órás beszélgetésre a Ludwig Múzeumba, ami Susan Swartz-ról szólt, de végül inkább Márkkal moziba mentünk. Az Arénában néztük meg a Kaliforniai álom című filmet, amelyet most 14 kategóriában jelöltek Oscarra. Hát, nem ez lett a kedvenc filmünk, bár kétségtelen profi munka.








Pénteken nem kellett Márknak bemennie a Szépművészeti Múzeumba, ahol a héten kezdett, a román csarnok gipszszobor gyűjteményének restaurálásában segédkezik a volt tanárának. A Freibergi Aranykapun fog dolgozni.










Így, hogy Márk szabad volt együtt indultunk el a várba, hogy megnézzük az Ország Lili kiállítást. Vettem egy audioguide-ot és alaposan végignéztem, pedig láttam már (pár éve Debrecenben) Ország Lili kiállítást. Nagyon jól fel volt építve és látványban is hozták azt a világot, ami őt jellemzi. Én még felmentem a 19. századi gyűjteménybe, hogy az újrarendezett színes falak előtt készítsek néhány képet.









Visszafelé az albérletbe, de még a felújított Belvárosi Nagyboldogasszony plébániatemplomot megnéztük az Erzsébet-híd mellett.





















Este együtt jöttünk haza Kecskemétre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése