2016. június 1., szerda

Kiállítások a Vigadóban

Márk diplomavédésére utaztam fel Budapestre az első órám után, estére pedig egy orvosi kezelés várt rám, de a két program között megnéztem a Magyar Képzőművészeti Egyetem diploma kiállításait és ellátogattam a Vigadóba, hogy az aktuális kiállításokat megtekintsen.












A Vigadóban három kiállítás volt, a Somogyi József - 100 című, Szunyoghy András kiállítása és A moldvai művészet: kifejeződés a sokféleségben című. A Somogyi József emlékkiállításnál először a tanítványok tárlatát láttam, ez is hatalmas anyag, majd az ő munkáit. Az ismerős és kevésbé ismert szobrok mellett rajzok is szerepeltek.
























A Szunyoghy kiállítás fő része a könyvekbe készült rajzokból állt, de volt néhány linómetszet is.










A moldvaiak kiállítása az alagsorban volt, és valóban sokszínű volt, bár inkább azt mondanám, hogy elég vegyes. Főleg festményeket láttam, de kerámiák is voltak.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése