2015. december 8., kedd

Mozgalmas kedd

Kedden a katedrás diákkal a Bozsó Gyűjteményben tettünk látogatást. Délután 4 program is volt egy-egy órás eltolódással. 15 órakor a Ráday Múzeumban Szász Károlyról nyílt egy kiállítás, akiről én nem sokat tudtam eddig, de a megnyitón és a kiállításon minden kiderült. Elég nagy tömeg volt.









Nem is tudtam megvárni a végét teljesen, átmentem a Cifrapalotába, ahol a Hírös Históriák című kiadvány bemutatója volt és ebben nekem is volt egy cikkem a A "Beszélő köntös" nyomában című kiállításról.









Ötkor már a Hírös Agórában volt egy megbeszélésem a KKK vezetőségi ülésén, majd ugyanitt az Élet a régi Kecskeméten Klub keretében Biacsi Karolina adott elő a szabadkai Szentháromság szobor restaurálásáról és áthelyezéséről. Azt ígérték, hogy szó lesz a kecskeméti szoborról, de mégse hallottam erről semmit.













Hazafelé a karácsonyi fényekben úszó főtérről és Kéttemplom közről készítettem néhány fotót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése