2015. november 27., péntek

Nicolas Schöffer kiállítása - Budapest, Műcsarnok

Szombaton Budapestre utaztunk a 13. E-s diákokkal, hogy közösen megnézzük a Műcsarnokban a Nicolas Schöffer kiállítást. Azt hittem, a Műcsarnok több termében lesznek kiállítva a Párizsból hozott dolgai, de csak a bal oldali részen voltak az ő munkái. Hatásosak voltak a termek, bár kissé zsúfoltnak találtam a rendezést. Szépek voltak a fények és az árnyékok. Az épülettervei elég érdekesek voltak, volt egy Szexuális élményközpont nevű is, igaz az nem valósult meg.
















A többi teremben három másik kiállítás volt: Vörösváry Ákos installációi, Csertő Lajos és Malgot István munkái. Érdekes volt, de szerintem nem a Műcsarnokba való Vörösváry Ákos gyűjteménye.















Márk odajött a Műcsarnokhoz, így egy 20 percnyit tudtunk beszélgetni, míg a 72-es trolival el nem mentem a Nyugati felé. Reggel még azt gondoltam, hogy még elmegyek az Újpesti Galériába, ahol Grafikai ritkaságok címmel látható egy kiállítás, de Újpest elég messze van, és meg siettem haza emiatt a vacak bekötés-átkötés miatt. A 3/4 2-es vonatot elértem, és kicsit sikerült útközben dolgozatot javítanom.
Megjegyzem, eredetileg azért terveztem erre a napra ezt a kirándulást, mert délután a Deák 17 Galériában lett volna egy rajztanáros program, de azt áttették szombatra. Hát, szombaton már nem volt kedvem újra felmennem Budapestre, helyette lezártam a pedagógus portfóliómat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése