2015. november 1., vasárnap

Őszi szüneti termés


Az idei őszi szünet szép hosszú volt, 10 nap és nagyon szép napos idő volt szinte végig, de én mégis szobafogságra ítéltem magam, hogy haladjak a pedagógus minősítéshez szükséges portfólió megírásával. Egész szünetben ezt írtam és szépen haladtam is vele. Összesen 28 dokumentumot kellett megírnom, még oldalra nem számoltam össze mennyi ez, de elég sok, kb. 100 oldal. Már csak javítgatások vannak hátra, illetve át akarom az egészet olvasni és aztán fogom feltölteni a PDF-é alakított dokumentumokat. Tehát ahhoz képest, hogy egy ilyen 10 napos szünetben máskor mennyi rézkarc született, most nagyon csekély az mennyiség. Mindössze egyetlen grafikát készítettem.
Esténként karcolgattam egy kicsit a Kortárs Költészet - Kortárs Grafika Biennáléra beadandó munkámon. Erdős Virág Téli táj korcsolyázókkal című verséhez készítettem egy kísérleti grafikát. Brughel festményéről és a Műcsarnok homlokzatáról készült színes digitális nyomatot a transzferálás módszerével vittem át a papírra, amelyre aztán egy sálat ábrázoló plexire karcolt metszetet nyomtattam. Csütörtök reggel sikerült lenyomtatnom és próba- és az egyetlen rendes nyomatot. Majd november 21-én fog nyílni a kiállítás a Cifraplotában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése