2015. november 14., szombat

Budapesti szombat

Reggel elaludtam és Péter azzal ébresztett, hogy mi történt Párizsban. Szörnyű! Reggel nem láttam sok hírek, így az információ begyűjtés estére maradt.
Budapestre utaztam, 3 az 1-ben napot tartottam (délelőtt egy kis szakma, délután szórakozás, utána egy kis család). Délelőtt a Deák 17 galériában meghallgattam ez egyik kolléga előadását a térábrázolásról. Az előadás mellett megnéztem azt a kiállítást is, ami aznap délután nyílt, Fénytények címmel.










Márkkal fent a Várban a Magyar Nemzeti Galéria El Kazovszkij kiállításán találkoztam, amit együtt néztünk meg. Fú, nagyon lehangoló volt nekem. Az utolsó teremben az a kis punkos összeállítás valamelyest oldotta ezt a hangulatot, de súlyosan rám telepedett. Ennek ellenére ajánlom másnak is megtekintésre. Rendesen elolvastam a tájékoztató szövegeket, amiből összeállt a kép El Kazovszkijról. A fekete falak, fekete keretek mellett nagyon éltek a képei. Kicsit azért sajnálom, hogy nem tudtam fotózni. A kiállításról készült fotók forrás: http://varosban.blog.hu/2015/11/30/ezert_fantasztikus_az_el_kazovszkij_kiallitas











A kiállítás után ittunk egy-egy forralt bort és beszélgettünk egy keveset. Hazafelé a Nyugatiban iszonyú füst volt, először nem tudtam miért, azért láttam bepöfögni egy gőzmozdonyt, illetve csak a füstjét. Kiderült, hogy egy filmfelvétel volt éppen, ezért voltak katonák és náci zászló is a peronon.
A vonaton még egyszer átolvastam a kiállításon kapott kis füzetet, meg egy néhány dolgozatot is sikerült kijavítanom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése