2015. november 5., csütörtök

Mozgalmas csütörtök

A csütörtököm elég zsúfoltra sikeredett, ez egyébként is hosszú nap, így fél 4-ig volt órám, utána gyorsan haza, majd 5 órára vissza a Bozsó Gyűjteménybe, ahol 6-kor nyílt a 70 éves Szappanos Pista bácsi kiállítása. Gyorsan körbenéztem és fotóztam, meg pár szót váltottam Pista bácsival, de maradni nem tudtam a megnyitóra, mert a művészettörténeti filmklub is pont ebben az időpontban volt. Majd visszamegyek még alaposabban is megnézni a tárlatot, de már van kedvencem, ez a vörös színekben pompázó Katedrális sorozat. Lefényképeztem Pista bácsit a Köztársasági lovagrend kitüntetéssel a mellén.













A mostani művészettörténeti filmklubban A Föld sója című Wim Wenders dokumentum filmet vetítették, amelyt a brazil fotósról Salgadoról forgatott, és amelyet a tavasszal már láttam. Akkor nagyon megviselt a film, nem tudtam, hogy most meg tudom-e újra nézni, de most már nem volt olyan borzasztóan nyomasztó, ottmaradtam végig. Edittel két decemberi vetítést is megbeszéltünk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése