2018. november 21., szerda

Kecskeméti mesterek és művek - Bozsó Gyűjtemény

Szerda délután fél 5-re a Bozsó Gyűjteménybe mentem, ahol a 650 éves évfordulóhoz kapcsolódva Kecskeméti mesterek és művek címmel nyílt egy olyan kiállítás, ahol kb. 50 kép a Magyar Nemzeti Galériából jött. Nagy szerencsémre még a megnyitó előtt be tudtam menni és a tömeg megérkezése előtt körbenézni és fotózni a munkákat. Jó volt egymás mellett látni Ivány-Grünwald Béla két piacos képét, vagy Perlrott Csaba Vilmos két Kálváriáját is. Ezek a képet egyébként nem egy helyen vannak! A festmények mellett egy másik teremben, ahol a fogadások szoktak lenni, grafikák voltak kiállítva és egy pár Bozsó János kép is. Jó lenne ezeket a képeket egy állandó kiállításon is látni itt Kecskeméten! Kár, hogy most nincs festő csoportom, velük biztos eljönnék megnézni!




























Nagy kedvencem nekem is a Barátok temploma előtti Kálvária. 2010-ben egy kis rézkarcot én is készítettem erről a motívumról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése