2018. június 17., vasárnap

2018/24 - Június második hete

A tanév utolsó hetét mindenki nagyon várja és eddigre már mindenki kissé szenilis, természetesen én is.
Hétfőn este moziba mentem, a Hitler kontra Picasso filmet vetítették, de ez is olyan ismeretterjesztő film volt, amit húztak, mint a rétestésztát. Egy órába belefért volna minden, kár volt másfél óráig húzni. Egyébként érdekes volt, de túl hosszú!
Kedden ügyintéztem, bementem a bankba, hogy elindítsak egy olyan kérelmet, hogy lehessen a webáruházunkban kártyával fizetni. Elég körülményes egyébként a dolog. Leadtam a pólórendelést, akkor azt hittem, hogy a héten el tudom majd vinni a nyomatóba, de tévedtem. A visszaigazolás hibás volt, ezért egy napot késtünk és pénteken csak kettő óra körül hozták, amikor én már itthon főztem az ebédet. Délután muszáj volt festeni egy kicsit, hogy kikapcsolódjak! Locsolni a héten nem kellett a kertben, mert minden nap esett. A hőmérséklet is visszaesett.
Szerdán Anyukámmal Szegedre mentem, egy kivizsgálásra kísértem el, de dél körül elrohantam a Reök Palotában, hogy megnézzem a Szegedi Táblaképfestészeti Biennálét. Egy óra múlva már újra a klinikán voltam, és 20 perc alatt néztem meg az anyagot. Nem volt elragadtatva tőle. Visszafelé a klinikára, az egykori főiskolám épülete előtt mentem el, amivel szemben ott áll, ma már hivatalosan is Béke Tanszéknek nevezett vendéglátóipari egység. A klinikával meg majdnem szemben az a kollégium, ahol kb. 3 hónapot töltöttem.






















A várakozás ideje alatt a Forrás májusi számot olvasgattam, ahol több cikk is Benes Józsefre emlékezett. Az egyik cikkben az összes évszámot (pedig elég sok volt a cikkben) és a képméretet nem számmal, hanem betűkkel írták le! Miért?











Hazafelé a vasútállomáson megállapítottam ismét, hogy a mi kecskeméti állomásunk milyen ronda és lepusztult ehhez a szegedihez képest!
Péntek órám már nem volt, de jó, hogy korábban bementem. Ezen a napon a 3. óra után kezdődtek az osztályzó értekezletek. Úgy fél 1 felé végeztem az összes (három) osztállyal. Márk ezen a napon államvizsgázott Pécsen a képzőművész tanárszakon.
Szombaton nem foglalkoztam az iskolai dolgokkal, helyette festettem, kis pipacsos képecskéket és akvarellt.










Vasárnap viszont kénytelen voltam az iskolai dolgaimmal foglalkozni most már!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése