2018. június 3., vasárnap

2018/22 - Május ötödik hete

Ezen a héten végre már egészségesebbnek, fittebbnek éreztem magam, ami főleg az edzéseknek köszönhető, bár azért az év végi kimerültség jelei is kiütköztek rajtam, ami inkább a feledékenységben nyilvánult meg.
Hétfőn képes voltam úgy elmenni az iskolába, hogy nem volt kinyomtatva az a dolgozta, amit a 2. órában szándékoztam megíratni, de ami még ennél is rosszabb, a pendrive-omon se volt rajta! Felpattantam a biciklimre és gyorsan hazatekertem. Szerintem, világcsúcsot mentem és a 2. órában meg tudtam íratni a dolgozatot.  Délután dolgozatokat javítottam, hiszen az előző hét csütörtökétől kezdve 3 osztály írt témazárót, ezek várták most, hogy kijavítsam őket, de nem végeztem velük az ösztönző szamóca mennyiség ellenére sem.
Kedden délután a Városházára kellett mennem, a bizottsági ülésre, ahol a Kecskemét névhasználati kérelmünkről döntöttek. Tetszettek a bizottsági tagoknak a dobozok. Az egyik bizottsági tag megkérdezte, hogy hol lehet ilyen dobozt kapni. Jó lenne, ha azon a pár alkalmon kívül is, amikor kitelepülünk, lehetne kapni, pl. a Tourinform Irodában.
A héten nagy hőség volt, ami miatt nehezebben ment a koncentrálás és minden nap kellett locsolnom is (ez plusz félóra elfoglaltság esténként!).
Csütörtökön 11 óra után ki kellett mennem a Műkertbe vizsgáztatni. A 13/E-sek OKJ-s vizsgái zajlottak. Az egyik vizsgabizottsági tag egy nagyon régi ismerősöm volt, Sipos Endre, akit még kezdő tanár koromban jártam egy továbbképzésre a Főváros Pedagógiai Intézetbe. A festők szóbeli hamar lezajlott, csak hárman voltak, utána a grafikusok vizsgájára ültem be, ami elég érdekes volt, mert már a jó és szorgalmas diákok következtek.










A bizonyítányosztás után a Kápolna Galériában volt még egy programom, ahol Benes József emlékkiállítás nyílt. Az özvegye Gerle Margit válogatta össze a képeket, amelyek között voltak régebbiek és újabbak is, amiket még nem is láthatott a közönség. Volt egy főiskolai vázlatfüzet is a kiállított dolgok között!
















Péntek a suliban csak az 5. órában kezdtem, de előbb bementem, ami jól jött, mert az asztalomon várt egy levél, hogy módosították két feladatnál a javítási útmutatót a szakmai érettségi művészettörténet tesztjében. Át kellett újra néznem az összeset és hat diáknál egy-egy ponttal feljavítani az eredményt. Jó sok áthúzással egy csomó helyen! Este tovább folytattam a kalligráfia és az akvarellfestési gyakorlataimat.
A hétvégém a dolgozatjavításokkal, jegybeírásokkal telt és azzal, hogy segítettem Anyukámnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése